Folosirea (vizitarea sau comandarea produselor) magazinului virtual
www.ozana.ro , inclusiv emiterea comenzilor pentru produsele expuse, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Operatorul
www.ozana.ro isi rezerva dreptul de a modifica acesti termeni fara o notificare prealabila.
Politica de pret Preturile afisate pe site contin TVA si nu includ cheltuielile de transport. Pentru conditiile de transport va rugam sa cititi sectiunea "Cum se face livrarea?" . Pentru anumite produse sau categorii de produse pot exista oferte speciale, al caror pret este mai mic decat pretul normal de vanzare. Exceptie de la aplicarea discount-urilor personale fac anumite produse pentru care s-au aplicat deja reduceri substantiale.
Confirmarea comenzii Fiecare comanda emisa va fi confirmata fie on-line, fie telefonic. Confirmarea telefonica este obligatorie pentru clientii noi.
In cazul in care comanda dvs. nu poate fi confirmata, datorita faptului ca nu putem lua legatura cu dvs., utilizand oricare din metodele de contact, ca urmare a furnizarii de informatii eronate la inregistrarea pe site, operatorul poate lua decizia revocarii acesteia, in termen de 10 zile de la emitere.
Cum platesc? Metodele curente de plata sunt:
- direct la sediul OZANA
- ordin de plata, inainte de expedierea produselor
- din momentul confirmarii platii in contul www.ozana.ro se expediaza produsele
Cum se face livrarea?
Livram electrocasnice in Timisoara si nu numai.
Pentru produsele achizitionate de la sediul firmei livrarea se face in maxim 24 h.
Pentru toate produsele cu o greutate de peste 20 kg comandate si achitate din urmatoarele categorii: electrocasnice, electronice, aparatura pentru ingrijire personala si a locuintei, asiguram transport gratuit pe raza orasului Timisoara.
Pentru comenzile a caror greutate nu depaseste 20 kg cat si pentru zonele care nu sunt cuprinse in aria transportului gratuit, livrarea se va efectua prin firma de curierat contra cost. Acest cost va fi comunicat dupa lansarea comenzii.
Termenul de livrare este maxim 48h.
Pentru comenzile primite sambata, duminica si in timpul sarbatorilor legale expeditia se face cel tarziu a doua zi lucratoare.
Toate expeditiile sunt insotite de factura fiscala si certificatul de garantie.
Pentru detalii privind livrarea puteti contacta biroul local al transportatorului.
Limite de responsabilitate privind achizitiile online Pentru intarzierile cauzate de firma de curierat
www.ozana.ro nu este sub nici o forma responsabil pentru depasirea termenului de livrare a produselor. Comandarea produselor nu garanteaza livrarea produselor in termenul afisat.
Decizia privind achizitia unui anumit echipament de pe
www.ozana.ro revine in totalitate cumparatorului.
Responsabilitatea asupra integritatii produselor livrate apartine cumparatorului, incepand cu momentul expeditiei acestora. Riscurile ivite pe parcursul transportului nu revin operatorului
www.ozana.ro Observatie Pozele au carater orientativ in alegerea produsului si in unele cazuri reflecta intocmai produsul.